onsdag 1 februari 2012

Krispigheten




Idag hade jag några timmars ledighet mitt på dagen och hann då ta en promenad från Valland via Vasa platsen och halvvägs till haga för att sedan gå avenyn upp till valland igen. Mitt mål med promenaden till stan var en tur till Gårda textil där jag köpte tyg till ett kommande projekt. Jag köpte någon form av filt-mocka-tyg bland annat...Ser fram emot helgens pyssel! Tänk fasanjakt och små gubbar!
Tummen upp till den sjukt charmiga bruden i kassan på Gårda! Glad kassör som pratar om converce är fina grejer det.

Även om dagen bjöd på krispigt väder börjar jag bli riktigt trött på kyla och jag längtar fruktansvärt mycket efter vår...Det tar ju en smärre evighet att tina upp efter promenader utomhus...

1 kommentar:

  1. Kommer i vår till dig idag -11,5 grader vi kan promixa där ser mys ut göteborg i mitt <3 <3

    SvaraRadera