torsdag 26 januari 2012

Välkommen våren!



På vägen hem igår införskaffades årets första tulpanbukett, ett säkert vårtecken. Så kom våren, jag längtar efter dig desperat!!!

Jag har funderat mycket på vad jag vill göra under det kommande år. Känslan av oändliga möjligheter som ligger framför mig gör mig lite vimmelkantig. Att sätta upp mål är nästan en nödvändighet för att fokusera och få någonting uträttat.
Yrkesmässigt vill jag jobba mer med ytor i mina smycken, kanske starta ett företag och börja sälja mina smycken genom flera kanaler.
När det kommer till garn är listan oändlig över nya projekt jag vill ta mig ann. En lista kanske måste upp på bloggen över fina projekt som komma skall?
I hemmet vill jag fixa en hel del. Vad sägs om den dekadenta iden om ett köksbord och tavlor på väggarna? Jag är en sådan drömmare haha...

Det viktigaste av allt...kärleken, ja där har jag allt jag önskar mig och lite till <3

2012 here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar