torsdag 26 januari 2012

Hej då julen!


Nu dansar även jag ut julen...
Nästa år vill jag bara sitta under en filt och äta en god middag med min älskling i lugn och ro. Hur trevligt det än må vara att besöka moderlandet är det alltid ett jäkla farande och fixande för att hinna med allt och alla. Har alla så runt jul, eller är det faktiskt någon som bara tar det lugnt? 

För några år sedan när jag pluggade på Leksand folkhögskola gjorde jag dessa tomtar en kväll i min lilla lilla ångestframkallande stuga på andra sidan vattnet. Det är ett av mina favoritpynt till julen, avskalat och DIY precis som jag vill ha det. Tror de är gjorda av lera jag fick av min mamma. 

1 kommentar:

  1. Har ett lite svagt minne av det hur som helst är dom fina .Ja nästa jul kanske vi får besöka Göteborg istället kram

    SvaraRadera