söndag 29 januari 2012

Hej söndag!


Det bästa jag vet på helgen är att bara ta det lugnt och ägna mig åt guilty pleasures, att läsa tanttidningar är ett stort sådant. Till mitt försvar kanske det sker max två gånger om året! Sedan jag slutade inom äldrevården kan jag inte längre bläddra i dem på rasten, så jag får köpa en egen...

Att bara mysa, dricka lite kaffe och surfar runt efter nya projekt att sticka är ju bara ett nöje. Jag funderar på Baby surprise jacket som många har stickat. Men ska jag sticka en i flerfärgat ullgarn från östgöta ullspinneri eller vit alpacka ? Kanske båda? Åhh så många val...

2 kommentarer:

  1. Åh den med kapuschong var ljuvlig kram mamma

    SvaraRadera
  2. Ja det är ett fint mönster. Jag sitter och lurar på den fortfarande...Har börjat på fem koftor på två dagar....nu stickar jag på en mössa till följd av förvirring...åh

    SvaraRadera