söndag 30 september 2012

Symässa och superhelg!


Min magiska (och i verkligheten inte riktigt så lilla) svärmor var här i helgen. Vi for till Borås i Lördags och gick på textilmässan, åt supergod lunch vid vattnet och lullade runt i Borås tills fötterna värkte. Med mig hem kom både garn, mönster och knappar YEY!  Jag är förövrigt lite kär i Borås. 

Ja vi gjorde faktiskt lite annat i helgen också bland annat gick på loppis, garnaffärsbesök, åt mumsig mat och drack värmande whiskey i våra nya superfina whiskeyglas. En rackarns fin helg som jag gärna skulle göra om även om jag är helt slut nu. 

Helgen avrundades med 1 års kalas hemma hos Thomas, Fia och lilla Ella. Pixiböckerna och bollhavet tycktes gå hem, pappret och rosetten lika så. 

Nu : Soffa + Garn = Söndagsmys    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar